วันพุธที่ 6 มกราคม พ.ศ. 2559

Thailand of Smile , in Bangkok




Thailand is known as the Land of Smiles. Bangkok is more of people and tourists. It's comfortable at center of the city has Sky train and subway train . So those who travel to the city center in Bangkok can be easily everywhere. The visitors could see the lights at night. The people of Thailand are friendly and generous to help at any time.

Also featured Bangkok's many temples, it is most beautiful ,  Chao Phaya is long river and wonderful at night, Thailand's food unique flavor. Very good to relax for the excursion. Welcome to Thailand.








            ประเทศไทยได้ขึ้นชื่อว่าเป็นสยามเมืองยิ้ม. โดยมีเมืองหลวงอย่างกรุงเทพที่กว้างใหญ่เต็มไปด้วยผู้คนและนักท่องเที่ยว โดยภายในใจกลางเมืองมีรถโดยสารที่สะดวกสบายอย่างรถไฟฟ้าและรถไฟใต้ดิน ดังนั้นผู้ที่มาท่องเที่ยวในกรุงเทพสามารถไปใจกลางเมืองได้ทุกหนทุกแห่งอย่างง่ายดาย โดยผู้มาเยือนจะได้เห็นถึงแสงไฟในยามค่ำคืน รวมไปถึงประชาชนคนไทยที่เป็นมิตรและมีน้ำใจคอยให้ความช่วยเหลือตลอดเวลา

นอกจากนี้จุดเด่นของกรุงเทพอีกหลายๆ อย่างก็คือ วัดวาอารามที่หาดูได้ยาก , แม่น้ำเจ้าพะยาที่ทอดยาวและสวยงามยามค่ำคืน , อาหารไทยที่รสชาติเป็นเอกลักษณ์ เหมาะสำหรับที่ต้องการพักผ่อนหย่อนใจสำหรับการท่องเที่ยวอย่างแท้จริง
 






ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น